از ما بپرسید






    سوالات متداول کاربران

     

     

    آیا شما هم سوالی دارید؟

    _

    لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

    سوالات عمومی

    چه افرادی مجاز به ثبت شرکت در ایران هستند؟

    تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند. افراد خارجی می توانند با دریافت کد فراگیر از سامانه ثبت شرکتها، هویت پیدا کرده و عضوی از اعضای یک شرکت ایرانی شوند.

    ثبت شرکت نیاز به چند عضو دارد؟

    شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند.

    مدارک لازم جهت ثبت شرکت کدامند؟

    در سال 1401 و طبق آخرین قوانین ” فقط تصویر مدارک شناسایی اعضا ” مورد نیاز است و داشتن کد ثنا.

    و در نهایت مشخص نمودن نام شرکت، نوع شرکت که معمولا رایجترین آن مسئولیت محدود است، موضوع فعالیت شرکت، میزان سرمایه شرکت و میزان سهم هر یک از سهامداران، اعضا و پست هیئت مدیره و در نهایت افراد دارای حق امضا

    برای ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی نیست مگر موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشد. مانند ثبت شرکت مهندسی که نیاز به مدرک مهندسی دارد.

    هزینه ثبت یک شرکت در سال 1401 چقدر است؟

    هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود بدون پرداخت هزینه روزنامه رسمی حدودا 800 هزار تومان و هزینه ثبت شرکت سهامی خاص 900 هزار تومان در موسسه میزان می باشد. لازم به ذکر است که هزینه ثبت شرکت در سال 1401 طبق میزان موضوع شرکت تعداد اعضا و سرمایه شرکت متغییر می باشد.

    اقدامات بعد از ثبت شرکت چیست؟

    از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید. همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید.

    سایر سوالات

    بعد از ثبت شرکت اعمال چه تغییراتی امکان پذیر است؟

    اعمال هرگونه تغییر اعم از تغییر نام، موضوع، آدرس، سرمایه، اعضای هیئت مدیره، صاحبان حق امضا و… مجاز است.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    مراحل انجام مشاوره آنلاین و از راه دور چگونه است؟

    در ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید، اگر قصد دارید مشاوره های خود را به صورت آنلاین دریافت کنید یا تلفنی این کار را انجام دهید، برای مشاوره های تلفنی باید با تلفن های شرکت تماس بگیرید و به طور مستقیم با کارشناس های مربوطه در ارتباط باشید، در این حالت شما می توانید مدارک مورد نیاز برای انجام تقاضای خود را با پست یا پیک به کارشناسان ما تحویل دهید، در صورت دلخواه می توانید حتی  این مدارک را به صورت حضوری به دفتر شرکت تحویل دهید.

    اگر قصد دارید که ثبت شرکت خود را به صورت آنلاین انجام دهید، باید به نکات توجه داشته باشید. در ابتدا شما باید یک فرم مخصوص را تکمیل کنید و این فرم را برای کارشناسان ما ارسال کرده، لازم به ذکر است که این فرم در سایت ما وجود دارد و شما به آسانی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

    در این فرم سوال های مهمی از شما پرسیده می شود و شما باید با دقت به آن ها پاسخ دهید، نیاز خود را هم به طور دقیق مشخص کنید. توجه داشته باشید که در صورت بروز اشتباه در این مرحله کار شما عقب می افتد، همین موضوع در ادامه می تواند مشکلاتی را برای شما به دنبال داشته باشد.

    سامانه ثبت شرکت در تهران و شهرستان ها متفاوت است؟

    خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد.

    سامانه ثبت شرکت ها و موسسات تفاوتی دارند؟

    این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد.

    چرا مشاوره آنلاین ثبت شرکت از مراجعه حضوری بهتر است؟

    موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که مشاوره آنلاین ثبت شرکت مزیت های  بسیاری به دنبال دارد که در ادامه این موارد را هم شرح می دهیم

    • دسترسی به مشاوره آنلاین ثبت شرکت ها ساده می باشد، شما در هر زمان و مکانی که هستید به سادگی می توانید از طریق هر شبکه اجتماعی ارتباطی که راحت هستید با مشاورهای متخصص ما در ارتباط باشید، ما در واتسپ، تلگرام، ایمیل، اینستاگرام و … کنار شما هستیم.
    • انجام مشاوره آنلاین ثبت شرکت ها و ارسال مدارک از طریق نرم افزار های ارتباطی بدو نیاز به حضور شما، باعث صرفه جویی در زمان هم می شود، شما بدون آن که زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کنید، به آسانی می توانید مشاوره های خود را انجام دهید.
    • توجه داشته باشید که ثبت شرکت تلفنیباعث می شود که در هزینه های خود صرفه جویی کنید، زیرا تعرفه های هزینه ثبت شرکت ما در این صورت پایین تر است و این موضوع هم کم اهمیت نیست 😉